چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

دستگیری ۸ شرور، سارق و مال خر در مشهد

  • کد خبر: ۸۷۳۶۸
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
دستگیری ۸ شرور، سارق و مال خر در مشهد
جرای مرحله دیگری از طرح ضربتی «مقابله با سرقت» در ۲ منطقه از شهر مشهد موجب شناسایی و دستگیری ۸ سارق خشن، مال خر اموال مسروقه و عاملان شرارت شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اجرای مرحله دیگری از طرح ضربتی «مقابله با سرقت» در ۲ منطقه از شهر مشهد موجب شناسایی و دستگیری ۸ سارق خشن، مال خر اموال مسروقه و عاملان شرارت شد.
مرحله اول این عملیات را مأموران دایره تجسس کلانتری احمد آباد مشهد اجرا کردند. مأموران این کلانتری در پیگیری پرونده سرقت‌های سریالی رایانه خودرو‌های سواری سمند، به اطلاعاتی دست یافتند که منتهی به کشف سرنخی از متهمان شد.

مأموران تجسس کلانتری احمد آباد پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس در یکی از خیابان‌های حوزه استحفاظی خود متهمان که ۲ مرد جوان بودند را لحظاتی پس از ارتکاب سرقت از یک خودرو سواری سمند در خیابان دستگیر کردند.
مجریان قانون در بازرسی از ۲ جوان ۲۸ ساله ۲ دستگاه رایانه خودرو سمند را کشف و ضبط کردند. اگرچه متهمان به دام افتاده ابتدا منکر بزه انتسابی بودند، اما پس از انتقال به کلانتری لب به بیان حقیقت گشودند و همدیگر را لو دادند.

در میان تحقیقات این پرونده سرنخی از یک مال خر اموال مسروقه به دست مأموران کلانتری احمد آباد افتاد که موجب شناسایی و دستگیری این فرد در مخفیگاهش شد. ۲ سارق دستگیر شده تاکنون به ۷ فقره سرقت رایانه خودرو سواری سمند اعتراف کرده اند.

سرقت ۲ تن آهن

مأموران کلانتری احمد آباد در مأموریتی دیگر نیز عامل سرقت از پروژه‌های ساختمانی در منطقه تحت پوشش خود را دستگیر کردند. در بخش دیگری از این عملیات متهمی دیگر که بنا بر ادعایش سارق اصلی او را با حقوق روزانه ۲۰۰ هزار تومان برای جا به جایی آهن آلات سرقتی به کار گرفته بود، شناسایی و دستگیر شد.
متهمان این پرونده پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به سرقت حدود ۲ تن آهن از پروژه‌های ساختمانی مشهد اعتراف کردند که تحقیقات از این افراد ادامه دارد.

زمین گیری موتورسواران شرور

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به دومین مرحله از عملیات پلیس بیان کرد: در این عملیات که تیم‌های تجسس کلانتری پنجتن مشهد شرکت داشتند ۲ جوان موتورسوار در حالی که با ایجاد رعب و وحشت و درگیری، نظم و امنیت عمومی یکی از محلات مشهد را به هم زده بودند، دستگیر شدند.
به گفته سرهنگ حسین دهقانپور، بر اساس شواهد و ادله موجود در این پرونده متهمان قصد سرقت گوشی تلفن همراه شهروندی را داشته اند که با حضور به موقع مأموران ما زمین گیر شدند. علاوه بر این در بازرسی بدنی از این سارقان خشن یک قبضه قمه کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی مشهد افزود: مأموران کلانتری پنجتن همچنین در مأموریت دیگر خود سرخط عملیاتی شدند که در آن یک جوان تبعه خارجی موتورسیکلتی را به مقصد حاشیه شهر کرایه کرده و در مکانی خلوت با پاشیدن اسپری به صورت راکب وسلیه نقلیه او را سرقت کرده بود.
سرهنگ دهقانپور ادامه داد: مأموران دایره تجسس کلانتری پنجتن با همکاری شاکی پرونده متهم فراری را چهره زنی کردند و او را در مخفیگاهش به دام انداختند.
بنا بر اعلام رئیس پلیس مشهد، ۸ متهم به دام افتاده در این ۴ مأموریت پلیسی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند و تحقیقات از این افراد برای کشف دیگر جرائم احتمالی شان ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->